lunes, 23 de noviembre de 2009

Museoaren Antoamenduarekin Hasiz

Aurreko ostiralean izan genuen klasean esan zen bezela, bazen garaia geure museoaren antolamendua (elementu ezberdinen kokapena) pentsatzeko, ondorioz lehenik azterlan bezala eta gero ondorio bezala honako emaitza hauetara iritsi nahiz nire museorako.

Orubean argi dago zer diren oztopo edo kontu izan beharreko elementuak.

Lehenik eta behin eta taldeka banatua, Harrera (gorriz), denda (laranjaz), aretoa (urdina) eta jatetxea (berdea) kokatu ditut. Horrez gain Bartzelonako MACBAN egiten den bezala, museoarena berarena izango den plaza bat (Berde argia) ezartzen diot).

Lau eremu hauek elkarerlazioan izatea garrantzitxua da

Ondoren Gune administratibo (morea) guztiak, aurrez daude eraikinen aruka ezarriz, euren presentzia jaixten da.

Honi guztiari atzean dugun parkearekiko integrazioa eta aktu publikoetarako plaza (horia) irekia sartu ditut programan.

Amaitzeko, museoari berari dagozkion espazioak (urdin iluna) kokatzea dator, eta aztarnei dagokiona, hau aurrez esandako pastillak bideratzen du.

Ondorioz Urdin argiz ezarritako plazak, museoaren sarreraz gain epizentroan dagolea esan daiteke, elementu guztiekin kontaktuan izateko gai da eta ori oso interesgarri iruditu zait kolore guztiak elkartu ditudanean.

Azkenik nire pastilla kokatu eta honen billakaera aztertu dut, orain hau lehen ideietan adierazi nuen transformaziora jo behar dut, non ondorengo pauso bezala ezarri dut.


1 comentario:

  1. Zure zuhaitz-pastilla horrek zer nolako harremanak ditu aztarnekin? inklinazio inportante hori, zergatik, zer bilatzen du?
    nola insertatzen da pastilla lekuan, nolako presentzia du? Eta nola da eraikinaren funtzionamendua?
    Lekuari eskala hartzeko, hasi dimentsioak ematen...

    ResponderEliminar

Seguidores