lunes, 9 de noviembre de 2009

Museoaren garapenean aurrera

Duela bi ostiral entregatutako ideia garatuz, beste hainbat aurrerapen egin ditut ideiaren garapenean. Bidean aurrera egiteko estimulo billa mendira irten nintzen eta bertan, nik entregan planteatzen nuen pastillaren izaera pentsatzean piñu multzo bat ikusi nuen, prestu koadernoa atera eta apunte bat egin nion.



Bertan, ikusmira abstraktu baten bidez, zuhaitzak elementu vertical argietaz aparte, horizontalak ere zenbait maila errespetatzen zituztela. Ondorioz ondorengo abstrakzioa proposatzen dut eta detaillean itxitura triangelatu amorfo bat izan dezake.




Amaitzeko azken input bat ezartzen diot ideia oni, non luzetarako sekzioan eta terrenoaren gorabeherak aprobetxatuz, museoa altuera ezberdinen arten kokatzea izango zen ideia, amaitzeko geure hormigoizko hodeiaren azpitik sartu ahal izateko.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Seguidores